Obserwatorzy

niedziela, 15 kwietnia 2012

Witam !

Witam Was, mam na imię Weronika i mam 15 lat. Założyłam tego bloga z myślą o osobach, które dopiero zaczynają lub chcą się dowiedzieć czegoś więcej na temat Stardoll.
Jak widzicie mamy nagłówek od Marcelq za który bardzo dziękuję. Jest taki śliczny.Bardzo mi się podoba . Niedługo powinniście się spodziewać jakiejś loterii na początek. Na start powiem, że będę szukała redaktorek, ale nie wiem dokładnie kiedy. Muszę zobaczyć czy uda mi się rozkręcić bloga.
Na blogu pojawią się :

  • Ciekawostki ze Stardoll
  • Ubrania na stardoll i w rzeczywistości
  • Różne konkursy, mini konkursy, itp.
  • "Must Have" , czyli to co jest niezbędne w Twojej szafie.
  • Hot or Not
  • "O co Kaman ?", czyli stroje najgorsze z najgorszych.
  • "Paparazzi", czyli wpadki modowe gwiazd.
  • Where Is Pearl ? = Na początku miesiąca chowana jest  w moim apartamencie perła. kto znajdzie pierwszy wygrywa.
  •  Sweet Points = Co miesięczna zabawa. Za każdy komentarz, wygrany konkurs, itp są tzw. "słodkie punkty" Kto zdobędzie ich w danym miesiący zdobędzie kase i tytuł Sweet girl.
  • Your Style = Co miesięczny konkurs na stylizację.
  • Five Most = Co 3 miesiące konkurs na 5 naj w różnych kategoriach.
  • What's This = Najgorsze stylizacje jakie znalazłam
  • It's beautiful. = Najlepsze stylizacje jakie znalazłam.
  • What's Up ? = czyli luźne pogawędki.
  • Setback = czyli wpadki gwiazd.
  • Oraz dużo artykułów
---------------------------------------------------
Jak macie jakieś pytanko to zapraszam TU

2 komentarze: